Deze klanten trek jij aan met jouw Human Design.

Je centra geven je een fantastisch kijkje in wie jij van nature aantrekt.

Vanuit de simpele strekking dat tegenpolen elkaar aantrekken.

Deze klanten trek jij aan met jouw Human Design.

“Ik wil mannen helpen met erectiestoornissen. Maar dan niet de fysieke kant, maar wat het doet met hun gevoel eigenwaarde. Ik weet alleen niet hoe ik ze moet aantrekken. Wat zegt mij human design hierover?”

Paige kijkt me aan. We zitten in een cafeetje in Ubud, Bali. Ik heb haar een paar weken ervoor een reading gegeven en nu komt ze erop terug. Ik proef aan alles haar pure verlangen en de wilskracht om dit werk te doen.

Ik zie ook hulpeloosheid omdat ze niet weet hoe ze die mannen gaat vinden. Voor me zit een vrouw waarbij je bij binnenkomst direct voelt dat ze wat in haar mars heeft. Ze straalt een zelfverzekerdheid uit zonder dat je je geïntimideerd voelt.

Ze weet wat ze wil en ze is niet bang het te benoemen. Ik hoef maar één blik te werpen op haar chart om haar antwoord te geven op haar vraag:

Je trekt ze aan door zoveel mogelijk mensen te informeren dat je dit wilt.

Herken je in mijn woorden welk Human Design type ze heeft?

Zij zal haar ideale klant aantrekken omdat ze super krachtig is op het terrein juist waar ze die mannen mee wil helpen: eigenwaarde. De energie van het hartcentrum.

Als ze haar strategie als Manifestor om te informeren & initiëren volgt: mensen letterlijk vertellen wie ze waarmee wil helpen en wat ze daarmee beoogt, zal ze die moeiteloos aantrekken.

Jouw Human Design energie centra

Jouw Human Design bestaat uit een aantal ongedefinieerde centra en (tenzij je een Reflector bent) een aantal gedefinieerde centra.

Elk centrum heeft eigen energetisch thema:

  • Hoofd centrum = Inspiratie, mentale druk om te denken
  • Ajna centrum = conceptualisering / ideevorming
  • Keel centrum = expressie, communicatie
  • Identiteit centrum = identiteit, richting & liefde
  • Hart centrum = wilskracht en eigenwaarde
  • Milt centrum = overlevingsinstinct, angst en intuïtie
  • Sacrale centrum = levenskracht, creatie-kracht
  • Emotie centrum = emotionele intelligentie en gevoelens
  • Wortel centrum = adrenaline, druk om te doen

Energie vibreert altijd op een hoge of lage frequentie.

Dit betekent dat jij de thema’s van jouw gedefinieerde en ongedefinieerde centra op een hoge of lage frequentie uitstraalt.

Hoge frequentie = IN je kracht

Lage frequentie = Uit je kracht.

Voel jij al wanneer je op een hoge of lage frequentie vibreert?

Je bent een wandelende magneet.

Mensen komen naar jou voor de zaken waar jij IN je kracht staat.

  • Jouw gedefinieerde centra waar jij je IN je kracht voelt trekt mensen aan die die centra ongedefinieerd hebben en waar ze zich UIT hun kracht voelen.
  • Je ongedefinieerde centra waar jij je IN je kracht voelt trekt mensen aan die die centra gedefinieerd hebben maar ze zich UIT hun kracht voelen.

Voor de visuele mensen onder ons heb ik hier een plaatje van gemaakt:

Zo kom je erachter wie jij aantrekt

Er zijn twee manieren om erachter te komen welke klant jij, zonder hard te werken, aantrekt.

Je kunt als eerste kijken naar het type vragen waarvoor je klanten bij jou komen en/of welke energie ze in jou waarderen:

  • Welke energiecentra vertegenwoordigen die vragen of complimenten?
  • Heb jij die centra gedefinieerd of niet?

Dat zijn aspecten waar jij je al IN je kracht voelt en vanuit daar handelt.

Herken je dat?

Een tweede manier is om een reisje langs al je energiecentra te maken. Jouw Human Design Boek is hier een handig boek om bij te gebruiken.

Lees bij elk van jouw centra de IN & UIT je kracht alinea’s. Doe een self-assessment over waar jij je IN Je kracht voelt.

Doe jezelf een lol en wees hierin niet al te bescheiden :). Arceer in Jouw Human Design Boek welke “in je kracht” aspecten je bij jezelf herkent. Je kunt natuurlijk ook een vriend(in) vragen wat zij als super krachtig in jou ziet.

Met deze oefening krijg je inzicht in welke innerlijke kracht & wijsheid je uitstraalt.

Dit is wat klanten aantrekkelijk in je vinden.

Je kunt vervolgens de uit de kracht thema’s van diezelfde centra bestuderen. Dat zijn aspecten waar jouw klant hulp bij nodig heeft. Die hulp zoeken ze, mogelijk geheel onbewust, bij jou.

Hier kan je hen dus echt heel goed mee helpen!

De route van jouw ideale klant naar jou

Jouw innerlijke kracht & wijsheid zal fluctueren. Hoe meer jij vanuit je Human Design gaat leven & werken, hoe krachtiger je je gaat voelen. Hoe krachtiger jij je voelt, hoe meer je dat uitstraalt.

Dat voelen potentiële klanten weer en zo draait het vliegwiel.

Als jij jouw eigen strategie & autoriteit volgt, dan trek je ze aan door wat je uitstraalt. Je trekt die klanten aan die jou nodig hebben.

De route naar het aantrekken van jouw ideale klant gaat in de eerste plaats over hoe krachtig jij jezelf voelt op de gebieden waar jij jouw ideale klant mee wilt helpen.

Dat is innerlijk werk.

Dit heeft niks met sales of marketing te maken, maar alles met jou.

Hoe voelt dit?

Ik wens je een JOYvolle ontdekkingsreis!

Liefs, Rianne

Is deze voor jou?

Jouw Human Design Boek

Laat een reactie achter!